svētdiena, 2010. gada 26. septembris

mācīties? - ne, tagad!


Siltās, saulainās svētdienas vakars.
Šodiena bija dikti jauka. Biju Saulkrastos. Satiksu savu vasaras meiču Agnesi, aizmigu jūrā, klausījos un dziedāju līdzi dziesmām, baudīju un elpoju rudeni. Šodien es patiešām sajutos īstā, saulainā rudens dienā. Mētāju lapas un apbrīnoju kļavu sārtumu. Rudens ir skaists. Vienozīmīgi.
Nākamā nedēļa - hard work. Katru dienu skolā kāds kontroldarbs vai kāds cits pārbaudījums. Tagad, sākoties visiem pārbaudes darbiem, manuprāt, es patiešām iejiešu tajā īstajā skolas un mācīšanās laikā. Kad kafija ar karstiem garaiņiem, neļaus mums iemigt, aukstos vakaros. Kad, būs jāatceļ jaukās satikšanās ar meitenēm, jo rītdien tak fizikā kontroldarbs.  Kad arvien vairāk gribēsies nekur nejiet, un tikai atpūsties. Par to visu tagad iedomājoties pār muguru pārskrien skudriņas. Brr.
Toties, tagad, kamēr vēl nesēžu ar enciklopēdiju rokās, es varu mierīgi dzert savu ikvakara tējas krūzi un domāt pozītīvas un gaišas domas. Baudīt brīvos brīžus, kas sāks palikt arvien mazāk. Baudīt kopā būšanu ar saviem mīļajiem. Tikai vēl nedaudz.
K. 

1 komentārs:

  1. yēe es esmu vasaras meiča :D
    jā tā lapu mētāšana bija "interesanta" :D
    tā bilde ir forša :) kā uzrakstīji matemātiku?

    AtbildētDzēst