ceturtdiena, 2010. gada 30. septembris

PV = awesome!


MAN IR BIĻETE UZ PRĀTA VĒTRU, ARĒNĀ! esmu tīiiiiiiiik, anormāli pāralaimīga, ka laimīgāka šobrīd es patiešām nevaru iedomāties. jāaaa
Nedēļa jau tuvojas noslēgumam, un rītdien vēl skolotājdiena, tā kā samazinātas stundas arī plusā. Tas piedod vēl gaišāku noskaņu, šim vakaram un brīvdienām. Ā, jā, ko es vispār daru brīvdienās!? Ko es daru 5dienas vakarā!? Obligāti jāatrod kaut kādi plāni. Obligāti.
Neskatoties un šīm lieliskajām ziņām, par biļeti, brīvdienām, saulaino laiku, šai dienai arī ir skumīgāki kadri. Matemātikā pirmais kontroldarbs un jau nepietiekams vērtējums. Es šodien tiešām matemātikā sajutos kā totāla nuģe, Kamēr citi priecājas par saviem astoņniekiem, tikmēr es domāju, ko teikšu mammai. Stulbi, vienozīmīgi. Atkal visi paskaidrojumi, kāpēc, kādā veida un tādā garā. 
Toties tagad - home alone. Fonā skan U2 ar naisīgām dziesmiņām un garīgais šobrīd uz visiem 100% jo vakars pavadīts kopā ar Dainiņu, un pēc satikšanās ar D es vienkārši nevaru justies slikti. Love. 
Gaidu rītdienu, gaidu šopingu, gaidu ziemu, sniegu! K.

1 komentārs:

  1. ēeew es arī gribu uz prāta vētru!!!!!! :) limīgā.
    piedod,es laikam esmu vainīga pie tava nesekmīg'vērtējuma matemātikā (giggle)

    AtbildētDzēst