piektdiena, 2011. gada 27. maijs

BRING IT ON!

Vai Jūs tam varat noticēt!?  Ir maija pēdējā piektdiena! Nākamā piektdiena jau būs iesoļojusi jūnija mēnesī un tas nozīmē - SUMMER HERE WE COME!
Es atskatos uz savu pēdējo mācību gadu un man ir tik jānopūšas un sev jājautā - Tu nevarēji labāk? Nu jā, laikam varēju, varbūt, bet zini Krista (!!!) tādi izteicieni ir lielākoties visiem skolēniem pēc tam, kad viņi ir paņēmuši rokās savu liecību. Jā, es varēju labāk! Un tajā pašā laikā - ai, vienalga, jo ir tač sākusies vasara! Jeijāa!
Lai vai kā manai vasarai ir jābūt Owesome (jā, ar O, nevis A( iespaidojos no austrālieša. savējie sapratīs)). Visādi festi uz kuriem tik ļoti gribas braukt, Jāņi, kuriem ir jābūt arī owesome, jo tos vissticamāk ka sanāks svinēt kopā ar saviem dejotājiem. Tas būs galīgi kreizīi. Tad Gaudeamus Viļņā! Veselas divas dienas dejosim un tad tik būs chill, smoke, beer, friends, un viss pārējais! Un Saulkrasti! Bezbēdnīgās dienas jūrā no 10 rītā līdz pat 18 vakarā. Bezjēdzīgā, bet vienmēr interesantā, klaiņošana pa naktīm. Katrīnbādes ballītes. Un tad vēl pie Lindas uz Skulti! Jā, tad būs crazy! Draugu pilngadību dienas! Un mana pilngadības diena!Un vēl laikam būs jārauc uz Barselonu! Jāaa - šī vasara būs neaizmirstama (es ceru).
Aij, man domas galīgi nenesas uz kaut ko nopietnu! Tik atpūtu, nekā nedarīšanu, draugus pie sāniem un aidā - lielājā, brīvajā vasarā!
Un tagad Liepājas hīts - Snoop Dogg ft Pharrell - It Blows My Mind! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru