otrdiena, 2010. gada 21. decembris

It's Christmas time!



Sveiciens sniegotajās dienās!
Skolas laiks, mācības nu pavisam vairs nav prātā. Vēl divas dienas un tad jau veselas divas nedēļas izpriecas, laime un prieks. Smaidīt katru dienu.
Jau vairāk kā nedēļu ir tas saucamais Ziemassvētku Bums. Milzīgi cilvēku pūļi, dodas uz lielajiem veikaliem un meklē saviem mīļajiem visdažādākās dāvanas, kādas tik vien sirds kāro. Mammai smaržas,Tētim pāri zeķu,  Brālim jauno mašīnu, Māsai ilgi kārot lelli, Omēm nedaudz saldumu.
Ziemassvētki manās acīs ir ģimenes svētki. Apdāvināšanu nelieku tik svarīgā vietā, kā to kopā būšanu ģimenes lokā. Smieties, dziedāt dziesmas. Tādi Laimības svētki. Vienmēr jūtos tik pacilāta un laimīga, ka esmu tik bagāta. Man ir mana mīlošā ģimene, kas mani sargā, atbalsta, palīdz. Mums katram tāda ir, tāpēc par to mums ir jāpateicas, ka neesam tie bērni kas savus svētkus sagaida Bērnu namu telpās, bez mātēm, kas mums noglāsta galvu un iedod buču uz vaiga, vai tēta, kas pamet gaisā, tā kā jāspiedz. Vai šajā ziņā, dāvanām ir nozīme!?
Protams, esmu arī viena no tām, kas dodas ķemmēt veikalus, jo, lai vai kā, es nespēju iedomāties Ziemassvētkus neuzdāvinot saviem tuvajiem kādu mazu nieku. Pašu gatavotās dāvanas jau vispār goda vietā jāceļ. Tās no visdziļākajiem sirds dziļumiem nākušas.
Un Ziemassvētku Eglīte. Kā mazs brīnums, man viņa. Ar lampiņām un svecītēm, tā izgreznota, ka skatoties, acis mirdz. Katrā zarā pa svecītei mirdz, viešot mieru, saticību, mīlestību.
Gaidu, ļoti, gaidu šos svētkus. Katru gadu gaidu. Tie man tādi mīļi. Un šogad, man par vislielāko laimi, Mums tie būs arī sniegoti balti, jo balti.
Tagad tādai lielākai noskaņai Ziemassvētku dziesmiņas.

Priecīgus Jums Visiem Svētkus novēl Krista! :)

2 komentāri: