piektdiena, 2010. gada 31. decembris

Ar jaunām Cerībām un Sapņiem!


Vecā gada diena. 31. decembris. Vēl tikai nedaudz un tad jau būsim iekāpuši 2011.
Atskatoties uz pagājušo gadu, varu secināt, ka šis nebija mans labākais gads. Viss, ko es vēlējos, nepiepildijās. Viss ko gribēju, neatnāca kā iecerēts. Varbūt es vēlējos un gribēju, par daudz? Iespējams. Bet ko nu vairs. Vairs es nepaspēšu, izdarīt visas tās labās lietas, kuras neesmu izdarijusi. Tāpēc, visas labās lietas, ir jaizdara, jāpiepilda Jaunajā Gadā. Ar jaunu sparu jāmetas iekšā visos piedzīvojumos, visās trakulībās, ko dzīve mums piespēlē. Reizēm, mēs domājam, vai tiešām man tas ir jādara, vai labāk nepastāvēt malā, bet ja nu tā ir vienīgā reize, kad varam kaut ko sasniegt, gūt gandarijumu.?
Skatoties atpakaļ,  man prātā nāk lielākoties, tie lielie, melnie plankumi, kas 2010 bija, diemžēl, pārlieku daudz. Stress, pārdzīvojumi, salauzta sirds. Tomēr, lai kas arī ar mani un maniem tuvajiem notika, mēs tomēr celām degunu gaisā un gājām uz priekšu, ar lieliem, varbūt nedaudz nedrošiem soļiem. Bet mēs Gājām.
Un galvenais nekad neapstāties, pie kļūdas, pie nepabeigtā. Dzīve nav, ar rozēm nokaisīts ceļšs. Tie ir ērkšķi un bedres. Bet tie ir jāpārvar.
Pietiks par slikto. 2010, es iepazinos ar lieliskiem cilvēkiem, ieguvu jaunus draugus, satuvinājos ar vecajiem. Paspēju iemīlēties, izraudāties, izballēties, iemācīties, vairāk saprast, censties, piedomāt pie tā, ko daru. Daudz piedomāju pie Sevis. Kopu savu "Es". Es papildināju savu dzīvi, ar vairākām labām lietām.
Jaunajā, es centīšos To visu izdarīt divvtik, un centīšos izdarīt to, ko neizdarīju Vecajā.

Tātad: Visiem Laimīgu, ar Mīlestību un Cērībām pilnu Jauno, 2011, Gadu! ;)
Ar mīlestību: Krista!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru