svētdiena, 2010. gada 7. novembris

They playing basketball


Saulainās Svētdienas vakars! Diena pavadīta mājās ar ļoti sāpošu kaklu, tekošu degunu, sāpošu galvu.
Jau atkal mums priekšā vesela, nogurdinoša, miega trūkuma nedēļa + sestdien vēl ar būs drošivien jāatstrādā nākamās nedēļas piektdiena. Brr, tas nozīmē, ka mums būs tikai viena brīvdiena pēc šis nedēļas.
Runājot par vakardienu, tad awesome diena. Lai arī bija ilga gaidīšana, stress, zināmā mērā arī salšana, man šī diena paliks atmiņā. Es un basketbols! Tās, manuprāt, ir tik nesaliekamas lietas. Nekad tā arī īsti neesmu devusi priekšroku basketbolam vispārīgā ziņā (atskaitot NBA zelta spēles), bet vakardiena mani izmainīja. Protams, ikvienā sporta veidā ir sava veida emocijas un "jušana līdzi". Un vakardiena man to spilgti parādīja. Tāda kliegšana, spiegšana no manas mutes ilgi nebija nākusi ārā, ka pat pašai jābrīnās bij. Bet tas viss bija tik lieliski. Ja godīgi, es tādā azartā, enerģijas un adrenalīna pieplūdumā varētu atrasties visu laiku.
Vēl, kas mani nobrīnija. Atrodoties uz laukuma un pašai spēlējot, tās sajūtas ar ir lieliskas. Iejusties spēlē, gan komandas biedru reakcijas, gan pretinieku, noradījumi, sodu mešana. Apbrīnojami. Tas ka cilvēks, sevi var tā izlikt skrienot pakaļ bumbai, to vadot un ar milzīgu velmi iedabūt viņu iekšā grozā. Spēks. Bet tas jau visur. Visos sporta veidos. Visur kur gribasspēks, pārvar prātu.
Tagad fonā Kings Of Leon disks, tēja ar pienu, nedaudz matemātikas grāmatas, nedaudz jaunu soļu pamācīšanās, un noskaņošanās nākamajai, garajai nedēļai.

Veiksmīgu visiem nedēļu! :) K

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru