piektdiena, 2011. gada 15. aprīlis

SUMMER IS COMMING!!!!

Ar lieliem soļiem tuvojas visiem tik ļoti mīlētā, gaidītā, saulainā, karstā, piepildītā vasara. Kad prātā ir tikai bezbēdnīgas dienas, domas par nākamo, gaidāmo ballīti, zvilnēšanu jūrā un šļakstīšanos siltajos jūras ūdeņos. Ah, tā vien gribas lai tas viss sākas arvien ātrāk. Lai tā skola "iet ieskrieties"!
Un tajā pašā laikā man galvā ir doma. Pa atlikušo laiku es baudīšu pavasari un tikai tad kad būs pienācis laiks, būs pienācis laiks vasarai, tad es viņu baudīšu. Jā! Tā es darīšu!( lai arī visi man apkārt vien runā par vasaru, un es ar piebalsoju, ka nevaru sagaidīt viņu, es tomēr sev saku - calm down)
Ir beigusies ziema( neatteiktos nedaudz paslēpot Alpos. tas tā piedevām), ir sācies pavasaris. Ziemas zābakus nomaina, kurpītes, ziemas jakas, vasarīgi mētelīši. Pie malas metam arī šalles, cepures un cimdus! Draugi, ir silts. Ir daudz saules un pūš patīkams pavasara vējiņš.
Sēdēt uz terases, malkot koktēli un nodoties pliekanām sarunām ar savām meitenēm, par aizvadīto un gaidāmo.
Nu ko, tad beidzam uz pavasarīgas nots. Gaidīsim vasaru, gaidīsim daudzos festus, metīsimies iekšā visos piedzīvojumos un nebaidīsimies no spontānām un galīgi crazy idejām, jo tieši šādi brīži tās mūsu vasaras padara neaizmirstamas. !!!
K. 

1 komentārs: